Våre partnere

Heia Mental Helse er en dugnad, og dugnader skjer ikke alene. Her er menneskene, merkene og byråene som har gitt tid, talent, ressurser og overskuddslagre for å løfte ungdoms psykiske helse. Uten dem hadde dette prosjektet ikke eksistert. Her er de. Vår utvidede dugnadsgjeng.

Cathrine Wessel

En av Norges mest markante fotografer, kjent for sin energi, presisjon og evne til å få mennesker til å skinne. Cathrine tok hele kampanjen vår under vingene sine og leverte et visuelt uttrykk som løfter prosjektet langt utover dugnadsrammene våre. Hun stilte opp helt gratis, med fullt team og kreativ kraft. Bildene hennes er selve bærebjelken i hvordan Heia Mental Helse ser ut og føles.

Anti

Et av Norges ledende kreative miljøer innen design, merkevare og kommunikasjon. Anti utviklet kampanjens uttrykk og visuelle identitet, 100% på dugnad. De tok prosjektet på alvor fra første dag og leverte arbeid som kunne stått i hvilken som helst kommersiell toppkampanje. Anti har satt tonen for hvordan Heia Mental Helse snakker, ser ut og oppleves.

ELLE

ELLE har gitt oss uvurderlig synlighet og redaksjonell støtte. Med en tydelig plassering i motesamtalen har de hjulpet oss å nå målgruppen, unge mennesker og voksne som ønsker å bidra. ELLE har brukt sin plattform på en raus og ekte måte. Det har hatt enorm betydning for prosjektet.

Patriksson Group

En av Nordens ledende PR- og kommunikasjonsbyråer innen mote, luksus og kultur. Patriksson har vært en strategisk rådgiver og støttespiller, og bidratt med synlighet og posisjonering i et landskap der det normalt trengs store budsjetter for å bli lagt merke til. Deres generøsitet og kompetanse har løftet dugnaden betraktelig

Pullman Management

Pullman representerer noen av Norges sterkeste kreative og visuelle talenter. De har bidratt ved å koble oss med mennesker som ønsker å gi tid og kompetanse til prosjektet – helt på dugnad. Engasjementet deres har åpnet dører vi aldri kunne åpnet alene.

Holzweiler

Holzweiler har støttet prosjektet gjennom å donere kvalitetsplagg fra sine overskuddslagre. Som en aktør som tar samfunnsansvar på alvor, har de tilført dugnaden både relevans og dybde. De viser hvordan store merkevarer kan bruke sine ressurser for å bidra til noe langt større.

ByTimo

ByTimo har delt av sine feminine og tidløse plagg, og gjort det med stor varme og raushet. Deres deadstock gir prosjektet både estetikk og verdi, og minner oss på hvorfor norsk mote har så sterk posisjon.

The Edited

The Edited har gitt oss moderne, gjennomarbeidede plagg som passer perfekt inn i HMH-universet. De støtter prosjektet med både varer og genuint engasjement – et bevis på at også mindre brands kan utgjøre en stor forskjell.

The Product

The Product bidrar med minimalistiske baseplagg av høy kvalitet. De har en klar bærekraftsforståelse og et varmt hjerte for prosjektets misjon. Plaggene deres gir dugnaden robusthet og lang levetid.

Cathrine Hammel

Cathrine Hammel er en av Norges mest respekterte merkevarer, og bidrar med tidløse, elegante plagg som løfter uttrykket til hele prosjektet. De har vært usedvanlig generøse – både med varer og med støtte.

Envelope 1976

Med bærekraft som grunnfilosofi har Envelope 1976 vært en naturlig partner. De har donert vakre, rene kvalitetsplagg, og vært blant de mest engasjerte bidragsyterne i dugnaden. Deres tilstedeværelse gir prosjektet stor troverdighet.

Helt Hjem

Helt Hjem sørger for at produktene faktisk kommer frem til kjøperne. Som en fleksibel og løsningsorientert fraktpartner gjør de det mulig for oss å drive en nettbutikk uten et stort logistikkapparat. Deres støtte har vært avgjørende for at dugnaden skal fungere i praksis.

Trimco

Trimco merkelappene vi syr på alle plagg, dette gir plaggene en helhetlig identitet. Takket være dem kan vi gi deadstock et nytt, profesjonelt uttrykk, uten å gå på kompromiss med dugnadstankegangen.

Tinagent

Tinagent har støttet oss med fotografer, produksjonskapasitet og kreativitet. De har bidratt utover det man kan forvente, og gjort det mulig å gjennomføre en kampanje på nivå med kommersielle produksjoner, helt på dugnad.

Team Models

Alle modellene i prosjektet er profesjonelle, og alle stilte helt gratis. Team Models har bidratt med koordinering og entusiasme, og hjalp oss med å samle en gjeng mennesker som ønsket å stille opp for en god sak. Det har gitt kampanjen et profesjonelt og varmt uttrykk.

Lunsj Kollektivet

Ingen dugnad uten mat og energi. Lunsj Kollektivet har sørget for nettopp det på produksjonsdagene. De bidro med mat, service og stemning som holdt teamet gående – en viktig, hjertevarm del av helheten.

Shoots

Shoots har levert alle produktbildene til prosjektet – rene, tydelige og profesjonelle bilder som gjør det mulig for oss å vise frem både kvaliteten og detaljene i plaggene. De har bidratt med studio, tid og kompetanse helt på dugnad, og satt en standard for produktfoto som løfter hele nettbutikken. Uten Shoots ville vi ikke hatt det visuelle fundamentet som gjør deadstock til salgbare, vakre produkter.

Gevir

Gevir er blant Norges ledende hår- og stylingsmiljøer, kjent for sitt kreative blikk og sin presise estetikk. Til kampanjen vår stilte de med styling, kompetanse og et helt team – på dugnad. Gevir løftet uttrykket til modellene, skapte helhet og profesjonalitet i hvert bilde, og bidro til at hele kampanjen fikk den raffinerte, moderne følelsen vi drømte om. Et sjeldent generøst bidrag fra et miljø som virkelig kan sitt håndverk.

Zone5

Zone5 er et av Norges mest erfarne og profesjonelle fotostudioer. De åpnet dørene for oss, stilte med lokaler, utstyr og teknisk støtte – helt på dugnad. Studioet deres ga kampanjen et profesjonelt fundament og gjorde det mulig å skape bildeuttrykk på nivå med kommersielle moteproduksjoner, uten det kommersielle budsjettet. Zone5 har vært avgjørende for at prosjektet både ser og føles så gjennomført som det gjør.